Carian

Batalkan
Minelab

Gambaran keseluruhan

MANTICORE with Multi-IQ+ is the most powerful, fastest, and precise metal detector in Minelab’s history. The heart of MANTICORE is its super-charged Simultaneous Multi-Frequency (MULTI-IQ+) engine. This feat of innovation generates an incredible 50% power increase over the best-selling detector series of all time: EQUINOX. When combined with advanced 2D Target Identification (ID) and rich audio options, the detectorist has every bit of vital information arriving at their eyes and ears. MANTICORE is an unrivalled detecting experience that pushes the boundaries of detecting to deliver more power, more depth, and more finds.

ciri-ciri

MULTI-IQ+

Multi-IQ+ ialah enjin Berbilang Frekuensi Serentak generasi terbaru daripada Minelab, membina kejayaan Multi-IQ yang asal. Multi-IQ+ menghantar lebih banyak kuasa melalui gegelung pada julat frekuensi operasi yang lebih luas, untuk menyalakan lebih banyak sasaran di dalam tanah. Ia telah dirombak sepenuhnya pemprosesan isyarat memberikan diskriminasi yang dipertingkatkan, resolusi ID Sasaran yang lebih besar, pemisahan sasaran yang lebih baik dan memberi anda keupayaan yang lebih besar untuk menala diskriminasi dan audio agar sesuai dengan keadaan pengesanan anda.

LEBIH KUASA. LEBIH DALAM. LAGI MENEMUI.

RESPON PANTAS

Cari sasaran yang diingini di kalangan sampah ferus seperti tiada pengesan lain di pasaran dengan prestasi pemisahan sasaran yang luar biasa MANTIKORE.

DISKRIMINASI DITINGKATKAN

Melebihi jangkaan dengan setiap ayunan, MANTICORE memberikan kestabilan ID Sasaran yang lebih baik dan pemisahan sasaran yang rapat. Dengan Had Ferus yang boleh disesuaikan, anda mempunyai kawalan yang tidak pernah berlaku sebelum ini untuk menerima syiling ferus, menolak sasaran ferus yang kompleks, atau mendail sasaran maksimum membuka topeng dalam besi.

Ringan dan Padat

1.3 kg / 2.9 lb dengan panjang lanjutan 1440 mm / 56.7 dan panjang boleh lipat 630 mm / 24.8 inci.

MOD CARIAN MUKTAMAD

MANTICORE menyampaikan 10 Mod Carian yang boleh disesuaikan termasuk All-Terrain yang dioptimumkan untuk pengesanan pedalaman; Pantai dioptimumkan untuk zon pasir, ombak dan air laut; dan Goldfield dioptimumkan untuk mengesan ketulan emas.

AUDIO CARA ANDA

Kawal audio dengan MANTIKORE. Dengar maklumat sasaran mengikut cara yang anda suka melalui kawalan audio yang unggul termasuk nada sasaran yang boleh disesuaikan, penindasan perbualan Gangguan Elektromagnetik (EMI) dan Audio Pitch Berterusan (VCO) dengan nada ferus dan nada pengesanan ambang tulen.

PEMBINAAN TANPA TANDINGAN & KALISAN AIR MELAMPAU

Tiada rupa bumi terlarang dengan MANTIKORE — menyelam sehingga 5 m (16 kaki) untuk penerokaan dalam air (Penilaian IP68) untuk mencari sasaran tersembunyi yang tidak dapat dicapai oleh orang lain.

KAWALAN INTUITIF

Mempunyai teknologi canggih di dalam mesin Minelab kami hanyalah separuh daripada cerita. Menjadikan kuasa MANTIKORE mudah diakses adalah sama pentingnya. Itulah sebabnya MANTICORE menampilkan skrin warna yang besar dan menyampaikan pengalaman pengguna yang paling intuitif pernah ditemui pada pengesan.

MENINGKATKAN IMUNITI EMI

Mungkin ada ribut yang melanda di luar tetapi di dalam MANTIKORE sunyi dan tenang. Penolakan EMI yang dipertingkatkan bermakna anda boleh beroperasi menggunakan sensitiviti yang lebih tinggi sambil mengasingkan maklumat sasaran — walaupun dalam keadaan persekitaran yang paling mencabar.

PENCAHAYAAN & GETARAN

Siang mungkin telah berakhir, tetapi itu tidak bermakna pemburuan anda perlu. Dengan Lampu Suluh Pod Kawalan, Lampu Latar Paparan dengan Pelarasan Auto, dan Pad Kekunci Lampu Belakang, serta Getaran Pegangan Tangan, anda boleh menghidupkan kuasa lama selepas matahari terbenam.

Aksesori

Compatible with MANTICORE, EQUINOX Series & X-TERRA PRO Detectors, WM 09 & WM 08 wireless modules.
Untuk Pengesan MANTIKORE, EQUINOX dan X-TERRA PRO.

Kembali ke Atas

arrow_back Minelab
arrow_back Main Menu
arrow_back Minelab
arrow_back Penapis Produk
arrow_back Minelab
arrow_back Filters